Powered By Blogger

joi, 9 decembrie 2010

"Simtire" si "Gandire"

Viata...e atat de scurta si frumoasa..si noi ne permitem sa pierdem timpul fiind tristi uneori..
Uneori devenim prada vietii...in loc sa vedem viata ca o prada, din vanatori devenim vanati..Astazi vreau sa urmez fluxul memoriei afective..acesta poate rezulta a fi un joc periculos, dar vreau sa scriu ce simt..vreau sa notez toate gandurile intr-o ordine exhaustiva poate..nu conteaza...vreau sa nu controlez niciun gand..e dragut sa lasi totul sa curga...sa curga...sa faca valuri..sa se involbureze...sa se agite...sa se sparga in valuri..sau sa face miscari line, linistitoare...Cred ca e foarte important sa poti sa spui cuvintele pe care simti ca vrei sa le spui persoanei careia se adreseaza si mai cred ca cel mai bine este sa infrunti situatia si sa infrunti ceea ce simti, daca ascunzi toate astea intr-o zi o sa izbucneasca din adanc precum lava unui vulcan...incinsa..acida..patrunzatoare si o sa se razbune pe tine..o sa se reverse asupra ta fara mila, de aceea infrunta orice situatie, infrunta-te pe tine, infrunta ce simti si ce doresti. Solutia e in noi, se afla undeva acunsa intr-un coltisor, asteapta sa o desccoperi..Ieri m-am dus pe balcon, a fost o superba zi desi este decembrie..si dintr-o data senzatia pe care am avut-o cand am respirat aerul acela cumva primavaratic m-a facut sa imi amintesc cat puteam sa iubesc diminetile de primavara, mi-am amintit o discutie cu o veche cunostinta care afirma ca nu s-a simtit niciodata fericita, nu isi aminteste niciun moment din viata in care sa se fi simtit inundata de fericire, si imi amintesc ca i-am spus atunci ca eu ma simt fericita cand deschid geamul dimineata si respir aerul acela care ma izbeste si imi da o energie pe care nu o pot explica, dar care stiu ca imi da o stare care ma inunda!! Simt ca traiesc!!Sunt fericita!!!
Ciudat..eu abia ieri mi-am dat seama cat ma puteam bucura de niste lucruri aparent nesimnificative..Si am simtit din nou senzatia aia de implinire, senzatia de viata, am simtit ca viata imi apartine si ca nu sunt prada ei. E atat de usor sa te bucuri de lucrurile marunte...dar noi adesea ne abandonam intr-un mare fel..si uitam, nu mai vedem, nu mai reusim sa simtim ce se afla in jurul nostru..Uitam sa traim!! Am invatat doar sa mergem incruntati pe strada...Cu toate astea..ieri am simtit tot orasul in verva, am trecut pe la Universitate, lumea parea agitata in verva..am vazut chiar o femeie care facea poze..orasul arata foarte dragut cu noile beculete pentru Craciun, orasul e plin de viata, asa l-am simtit ieri...
Mintea noastra este atat ciudata...e diligenta..e atenta..e needucata..e periculoasa..dar e un izvor care nu inceteaza sa curga...Oare putem sa controlam toate astea..poate cu exercitiu indelungat putem avea sorti de izbanda..este necesara o munca asiduu, dar din nou puterea se afla in fiecare din nou.. Cred ca cel mai important e sa inveti sa simti, dupa ce vei reusi sa simti atunci si mintea va recepta toate trairile altfel, va fi o minte mai ascutita, mai ordonata, mai lucida, de strictetea frazelor lungi in latina. Legatura simtire minte poate fi inteleasa si prin prisma adagiului :"Nihil est in intelectu quod non primus fuerit in sensu"-Nimic nu se afla in intelect, care sa nu fi fost mai intai in simturi.
Oricat de dificil ar fi sa obti o claritate a gandirii si o putere de argumetare si convingere geniale, sa simti nu e deloc greu..cu asta se poate incepe pentru a obtine ceea ce ne dorim.
Prin urmare sa invatam toti sa simtim si sa nu uitam niciodata ca exista o multime de lucruri in jurul nostru care ne fac fericiti, doar ca noi ori nu le vedem, ori nu le permitem sa patrunda in toata fiinta noastra, sa ne lasam ametiti de beatitudine!!!! So...feel goooooooood! Don't forget to live!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu